Re: Takie sobie refleksje...

Przewaga Progressa ujawni się gdy liczba użytkowników przekroczy tych
kilkanaście gdzie inne bazy sprawują się lepiej od Progressa. Na tym polega
owa słynna skalowalność, że aplikacja (baza danych) chodzi wydajnie zarówno
dla małej jak i dla coraz większej liczby stanowisk - bez konieczności
wprowadzania zmian w kodzie.

Jeżeli Pana klient to wieloodziałowa firma, to może w przyszłości
scentralizować swoje bazyi wtedy odniesie korzyść ze skalowalności. Jeżeli
Pana klienci to małe firmy, które nigdy nie przekroczą progu kilkunastu
stanowisk, to Pana korzyścią jest możliwość sprzedaży swojej aplikacji
również dla dużego klienta - w przyszłości - i wtedy będzie Pan miał jeden
program i jeden kod i dla dużych i dla małych klientów.

Paweł Dobrzyński

mailto:pd@progress.com
http://www.progress.com/pl

Progress Software Polska