To:   progress@zeto.bydgoszcz.pl
cc:

Subject:  Re: Takie sobie refleksje...

> Nie jestem programistą ;). P.O. w Progressie rozumiem głównie jako
> możliwość wielokrotnego wykorzystania raz napisanego i uruchomionego
kodu.
> Więcej szczegółów - Marek (P lub B) :)

Nie chciałbym rozpoczynać tutaj świętej wojny nad wyższością świąt jednych
nad drugimi, jednakże Twoje rozumienie obiektowości Pawle, nie ma  nic
wspólnego z rzeczywistością. Wprawdzie nie piszę w progresie może lat 6-iu,
jednakże od lat 4-ch nie znalazłem żadnych cech obiektowych w tym 4GL-u,
jak
go niektórzy fajnie nazywają. Nikt nie zabrania wykorzystywać raz
napisanego
kodu w językach innych niż obiektowe.

Jeżli są takie cechy (obiektowe), to może ktoś je znalazł i mógłby mnie
oświecić. Może przydałoby się rozpisać konkurs na wynajdowanie cech
obiektowych
w progresie.

--
Andrzej Osipienko

PS. Przepraszam za poprzedni pusty list, palec był szybszy od myśli.