[Date Prev][Date Next][Thread Prev][Thread Next][Date Index][Thread Index]

Re: Takie sobie refleksje...



Panie Tomku,

Nie za bardzo rozumiem do czego Pan zmierza? Jako kura znoszaca zlote jajka
chce Pan pomoc techniczna za darmo? szkolenie za darmo? a moze produkty za
darmo? To wtedy powstanie pytanie: a gdzie to jajko? Jak Pan zapewne bardzo
dobrze sie orientuje - nikt nie prowadzi interesu ponizej rachunku
ekonomicznego. Moge Panu gwarantowac, ze gdyby Pan np. kupowal produkty (lub
uslugi) na kwote kilku milionow dolarow rocznie - to wiele rzeczy mialby Pan
"za darmo". Moze to kwestia marzy? Czy to PSC werbuje nowych klentow? Czy to
PSC KASUJE za runtim-y? Mysle, ze odpowiedzi juz Pan udzielil na te pytania.

Odniose sie takze do slynnego motoru V7 na Novellu. Nigdy nie slyszalem, zeby
mozna bylo obecnie zamowic Windows 3.11 w Microsoft-cie lub PC-DOS w IBM-ie.
Tak wiec potwierdzam, ze jest to calkiem normalne. Czy w zarzadzaniu polska
firma informatyczna brakuje tak waznego elementu jak czas zycia produktu (lub
projektu)? Moze czas wdrozyc jakiekolwiek normy w stylu Total Quality
Management? Niestety wszystko idzie do przodu i jak zwykle wygrywa ten, kto
potrafi zaimplementowac przyszlosc w swoim produkcie. Prosze mi podzac
chociaz jedna liczaca sie firme, ktora postepuje inaczej.

Pozdrawiam
Marek

Tomasz Thiede wrote:

> Witam,
>
> Przepraszam, że usunąłem wszystkie wypowiedzi o Progressie. Po co
> ciągle to powtarzać. Prawda jest smutna, a potwierdzeniem jest fakt, że
> nie mogę nawet wysłać klientowi DEMO programu ze względu na warunki
> licencji. Nie moge także w żaden normalny (czytaj niezbyt kosztowny)
> sposób podłaczyć ze sobą 2-3 komputerów i tak dalej. Co mam powiedzieć
> klientom, którzy mają motor V7 na Novellu i chcą dokupić userów ?
> Oczywi¶cie odpowiedĽ istnieje: KUP PAN NT i V8. Czy to jest normalne ?
> Soft jest dla klienta, a nie klient dla softu !!!
> Pozostaje oczywi¶cie jeszcze Linux, no ale trzeba przynajmniej dokupić
> kolejny serwer.
> Polityka marketingowa Progressa mówi również: wyci¶nij z firm piszących w
> Progressie tyle kasy ile się da. Niech płacą za wszystko, za pomoc
> techniczną, narzędzia, szkolenia itd...My powinni¶my być traktowani
> jak kury znoszące złote jajka. Odpowiedzcie sami:
> Kto werbuje nowych klientów ? Progress Software ?
> Kto kasuje głównie za runtim'y ?
> MY ?
>
> Klienci są firmą. Firma bez klientów jest tylko pustą nic nie znaczącą
> formą.
>
> pozdrawiam
>   Tomek
>
> ------
> Strona WWW:     http://pluton.pol.lublin.pl/pugpl/index.htm
> Obsluga listy:  listserv@zeto.bydgoszcz.pl
> Archiwum listy: http://www.zeto.bydgoszcz.pl/progress/index.html
> ------

--
************************************************************
    Marek Bujnarowski
    Senior Technical Support Engineer
    Progress Software EMEA,
    Schorpioenstraat 67, 3067 GG Rotterdam,
    The Netherlands

  E-mail: mbujnaro@progress.com     Web: http://www.progress.com
  Tel: +31-(0)10-2865-247                Fax: +31-(0)10-2865-225
  Support:  emeasupport@progress.com
************************************************************


------
Strona WWW:     http://pluton.pol.lublin.pl/pugpl/index.htm
Obsluga listy:  listserv@zeto.bydgoszcz.pl
Archiwum listy: http://www.zeto.bydgoszcz.pl/progress/index.html
------