Re[2]: Takie sobie refleksje...[Novell]

PD>  Pytania dla Listowiczów:

PD> 1. Jaki był (ukryty) cel promocji sprzed 4 lat?
PD> 2. Czyje działania są bardziej etyczne - firmy na literę "P", czy na literę
PD> "O"?

PD> Odpowiedzi proszę kierować na listę, ta która najbardziej mi się spodoba
PD> zostanie nagrodzona świetnym, belgijskim piwem (po najbliższej mojej
PD> podróży do Brukseli)

PD> Paweł Dobrzyński

Ad 1. Nabicie kabzy "N" i "O".
Ad 2. Etyczne ? :)))) Nie bardzo rozumiem o co chodzi. Na moje to
klient powinien mieć do dyspozycji środowisko stabilne i sprawdzone -
a powyższe działania prowadzą do tego że nie mogę już sobie kupić
czegoś sprawdzonego i nie awaryjnego lecz nieustannie i ciągle
przesiadać się na nowe wersje, które są obarczone nowymi błędami i tak
w kółko. Przykłady DOS 6.22, Novell 3.12, Progress 8.3C (niedługo też
nie do dostania), Windows 98 (j.w) - Nie mówię że jestem przeciwnikiem
postępu ale musi być w tym jakiś umiar - Nowe produkty TAK ale "stare"
też powinienem módz kupić i nie muszą one koniecznie być niewiadomo za
jakie pieniądze utrzymywane - wystarczy tylko wypalić kompakt i
sprzedać licencje. ... a co do ich ewentualnych wad to jest tak że
dobrzy programiści potrafią je opanować lub obejść i stworzyć na ich
bazie stabilny produkt.  Moim zdaniem konsekwencją tego w przyszłości
będzie zdobycie ZAUFANIA klienta do "domów softwarowych" a o to na
starcie chodzi, a dalej można się bawić w tworzenie nowych systemów -
przecież to wymaga czasu, którego "P", "O", "N" itd. nam nie dają -
NIE lubie tworzyć kiczu w pięć minut... .... ....

 Sławomir Szczęśniak

 ZETO Bydgoszcz SA
 e-mail: gobo@zeto.bydgoszcz.pl