Re: Takie sobie refleksje...

Rozumiem Pana frustrację spowodowaną niemożnością przejścia do wersji 9. W
wersji tej nastąpił istotny skok jakościowy w tworzeniu aplikacji: warsztat
programistyczny ICF (Progress Dynamics) umożliwiający szybkie generowanie
wielu fragmentów aplikacji, znacznie, znacznie efektywniejsze mechanizmy
wielokrotnego i współbieżnego użycia kodu. Jeżeli nie jest tak "czysta"
obiektowość jak w PowerBuilderze, to jest to spowodowane koniecznością
zachowania zgodności z wcześniejszymi wersjami. Proszę popatrzeć: na jednym
stanowisku, w jednym programie są fragmenty pisane 15 lat temu dla
środowiska znakowego i graficzne komponenty. Informix poszedł inną drogą -
stworzył "czyste" obiektowe narzędzie niekompatybilne z poprzednimi
wersjami, które szybko zostało ochrzczone "New Error". Zdaniem wielu
obserwatorów właśnie błędne decyzje dotyczące New Era zapoczątkowały pasmo
kłopotów, które skończyły się tak jak się skończyły.

Więc ja wolę, że Progress jest trochę "mniej obiektowy", ale jest.

Jeśli chodzi o Pana opinie dotyczące

--
mailto:pd@progress.com
http://www.progress.com/pl