Re: ksiazki po polsku do nauki PROGRESS-a

Książki do Progressa po polsku nie ma - i chyba bardzo dobrze. Gdyby bowiem
była, szybko by się zdezaktualizowała, ale będąc jedyną dostępną pozycją na
rynku byłaby chętnie kupowana przez długi czas. W efekcie upowszechniałaby
się opinia typu: "wiem co mówię, bo od lat piszę w wersji znakowej Progresa
8 [podczas gdy "reszta świata" pisze w graficznej wersji 9 - przypis PD]"
co przyniosłoby więcej szkody niż pożytku.

Pozostają szkolenia - w języku polskim lub angielskim - które choć mogą
wydawać się drogie, to w ostatecznym rachunku przynoszą oszczędność czasu
poświęconego na naukę i późniejsze poprawianie błędnie lub nieefektywnie
napisanego kodu.

Książki Pana Miłosza nie należy chyba traktować jako podręcznika do nauki
Progressa, ale raczej uzupełnienie posiadanej wiedzy.

Paweł Dobrzyński

tfidecki@poczta.onet.pl wrote:

> Jest jedna książka w języku polskim, którą napisał Pan Marek Miłosz,
> zaglądający tu czasem. Poza tym są skrypty z kursów PSC (aby mieć
> taki skrypt, należy zapisać się na kurs). I ostatnia rzecz o jakiej
> wiem, to materiał pomocniczy do wewnętrznego kursu, który prowadziłem
> kiedyś dla programistów z Financial Services.
>
> Jeśli chodzi o pierwszą pozycję to jest do nabycia w księgarniach.
> Skrypty PSC są nieosiągalne, chyba, że ukończy się kurs, lub zna
> się kogoś kto ukończył i pozwoli przeczytać.
>
> Ja swój materiał mogę przesłać każdemu, kto zechce w postaci pdf-a.
> [...]

mailto:pd@progress.com
http://www.progress.com/pl

Progress Software Polska
tel: (+48 22) 673-10-44