Re: Takie sobie refleksje...

Tomasz Fidecki wrote:

> Recepta? Większość została już powiedziana.
>
> [ciach] Koniecznie jest wsparcie Progress Software dla inicjatyw
> typu WOSP.

Silne zaleznosci personalne i OSOBISTE zaangazowanie sie w sprawe p. Pawla
Piwowara spowodowalo, ze utrzymanie Progressa w WOSP bylo w praktyce
niemozliwe. Ale trzeba przyznac, ze przez kilka lat to wlasnie Progress sluzyl
do obslugi finalow WOSP.

> [ciach] Nie bójcie się o to, że łatwo jest zrobić to i owo, żeby
> mieć pełne wersje bez ograniczeń. W dzisiejszych czasach nikt już
> się w to nie bawi.

To prawda. W branzy, w ktorej dziala moja firma - w Sluzbie Zdrowia - wydanie
kwoty 1000 zl (slownie: jednego tysiaca zlotych) bywa problemem. Natomiast
dyrektorzy szpitali i informatycy szpitalni bardzo uwaznie wypytuja o kwestie
licencyjne i dbaja o to, zeby nie bylo instalowane nielegalne oprogramowanie.

> 5. Przydałby się katalog polskich aplikacji w języku polskim na
> polskim serwerze. Nikomu się nie chce szukać po zagranicznych
> serwerach, a znajomość języka w narodzie słaba.

To jest znakomity pomysl!!!