Re: Takie sobie refleksje... [APPsAlive]

Pawel Dobrzynski wrote:

 > Teraz komentarz do tematu, który wywował całą burzę dyskusji, czyli
"Wredny
 > i chciwy Progress wysysa resztki pieniędzy z firm ASP"

Oooooo, przepraszam bardzo. Temat był zgoła niewinny. Pozwolę sobie
zacytować własne słowa z tytułowego wątku:

[ Tak sobie obserwuję jak Oracle zajmuje ostatnie bastiony zajęte

[ niegdyś przez Progress'a. Robi się gorzko na sercu (bo produkt

[ przecież wcale nie gorszy) i powraca pytanie, które chciałoby się

[ zadać: kiedy u licha będzie można sobie zciągnąć ewaluacyjną wersję

[ dowolnego produktu made by PSC? Na wszelki wypadek rezerwuję sobie prawo

[ do hasła reklamowego "Tylko u nas nie dostaniesz softu na próbę".

To nie jest prawda, że Fidecki tu przyszedł, żeby dokopać "wrednemu i
chciwemu Progressowi". On chce tylko większej dostępności i popularności
narzędzia. To chyba dobrze?

  > [...]

 > A teraz komentarz:
 > Myliłby się ktoby sądził, że celem PSC jest zarabianie na udostępnianiu
 > miejsca w serwisie AppsAlive, mamy inne źródła dochodów.

Pawle, przecież wiesz równie dobrze jak ja, że jest to na polskie
warunki (światowe zrezztą chyba też) cena z księżyca.

 > Jeżleli mamy nie
 > skończyć jak Informiks, albo dot.comy, co niektórzy prorokują, musimy
 > opierać biznes na zdrowych podstawach, także e-biznes.
 >
 > Paweł Dobrzyński

A tu już się zgadzam w 100%. Bez szaleństw, ale do przodu.

Tomek

--

Dni odlotowych Cen - promocja biletów lotniczych
[ http://samoloty.onet.pl/ ]