Re: Format i inne - jak to dziala ?

Odpowiedz na drugie pytanie:
> Wada komendy PUT CONTROL jest koniecznosc zdefiniowania kodow sterujacych
dla
> 100000 typow drukarek. Tymczasem zrobil to juz za nas Bill Gates. Zatem
> sugerowalbym uzycie Report Buildera albo formatowanie wydrukow przy
pomocy np.
> MS Word'a (to jest niebanalne).

Jezeli ktos posiada tylko jeden typ drukarek np. HP z PCLem to moze to
zrobic.
Chodzilo mi o to, ze drukarka nie przyjmuje do wiadomosci, ze powinna
drukowac dwustronnie i w landscape, choc kody sterujace na pewno sie
zgadzaja.
Zaciekawilo mnie natomiast formatowanie wydrukow przy pomocy Word'a, czy
chodzi o OLE i Visual Basic?
Prosze o blizsze informacje na ten temat.

Dziekuje.

P.S. Dzieki za odpowiedz na pierwsze pytanie, troche sie wyjasnilo.
ROBERT STOPPEL      Progress Programmer/Analyst
                    storob@woodmizer.com
                    Wood-Mizer Industries Ltd.
                    Nagorna 114, 62-600 Kolo