Re: Generatory Raportów

On 16 Jul 98 at 8:15, jacekd wrote:

> Czy ktoś wie jakie są dostępne na rynku generatory raportów dla PROGRESS'a.

Jest Report Builder - prosty w uzyciu, daje wiele mozliwosci, a te, ktorych nie
daje mozna uzyskac poprzez tworzenie raportu w rekordach tablicy bazodanowej i
wydruk z tej tablicy przy pomocy Report Builder'a.

> Szczególnie interesują mnie wydrukóki na drukarkach tekstowych.

Kazdy generator ma szanse zadzialac na drukarce zdefiniowanej jako:
Typowa/Tylko tekst
Report Builder dziala (oczywiscie jest problem z polskimi literami).

Uwaga dodatkowa: nie jestem fanem programu Report Builder - zachwalam go
zgodnie z przyslowiem: "Na bezrybiu i rak ryba".

Tomasz Judycki          tjudycki@elbacsb.com.pl

ELBA-CSB SA,            tel (48 22) 610 85 80 ext. 334
Plowiecka 1,            fax (48 22) 612 20 61
04-501 Warsaw,
Poland
http://www.elbacsb.com.pl