Re: Format i inne - jak to dziala ?

On 16 Jul 98 at 15:36, Robert Stoppel wrote:

> Odpowiedz na drugie pytanie:
> dla
> pomocy np.
>
> Jezeli ktos posiada tylko jeden typ drukarek np. HP z PCLem to moze to
> zrobic.

Ostatnimi czasy niezmiennosc zanika. Nigdy bym nie uwierzyl, gdyby moi
przelozeni zapewniali mnie, ze drukarki beda tylko od jednego producenta i
tylko jeden typ.

> Chodzilo mi o to, ze drukarka nie przyjmuje do wiadomosci, ze powinna
> drukowac dwustronnie i w landscape, choc kody sterujace na pewno sie
> zgadzaja.

Nie sadze, zeby problem byl spowodowany przez Progress'a. Mozna to latwo
przetestowac: zamiast "output to printer." trzeba napisac "output to zzz.txt.",
sprawdzic kody sterujace, a potem "C:\> copy zzz.txt lpt1"

> Zaciekawilo mnie natomiast formatowanie wydrukow przy pomocy Word'a, czy
> chodzi o OLE i Visual Basic?
> Prosze o blizsze informacje na ten temat.

Mialem na mysli raczej ActiveX'y. Dotychczas nie mialem czasu zajac sie tym
tematem, wiec wole sie dalej nie wymadrzac.

Tomasz Judycki          tjudycki@elbacsb.com.pl

ELBA-CSB SA,            tel (48 22) 610 85 80 ext. 334
Plowiecka 1,            fax (48 22) 612 20 61
04-501 Warsaw,
Poland
http://www.elbacsb.com.pl