Raport Builder i zdjecia

Raport Builder v8.2 zostal wyposazony w mozliwosc wydruku zdjec, rysunkow
itp. w lini rekordu, to juz bylo ktos powie, ale teraz w kazdym rekordzie
moze byc inne zdjecie, zaleznie np. od numeru item (czesci).
W Image Properties ustawiamy zrodlo pochodzenia zdjecia. Wybieramy wowczas
calculated fields o nazwie np. plik, pole plik zawiera wyrazenie -
"s:\pcatalog\czesci\" + trim(item.item) + ".bmp".
Podczas podgladu w kazdym nowym rekordzie zobaczymy zdjecie z katalogu
s:\pcatalog\czesci\ o nazwie np. 004742.bmp. I wszystko jest super.
Gdy jednak chcemy aby w rekodzie zamiast jednego zdjecia pojawialy sie dwa
lub wiecej to troche sie zdziwimy. Zobaczymy dwa zdjecia, ale takie same,
po prostu RB nie podmienia zdjecia, choc wartosc wyrazenie plik sie
zmienila.

Nie wiem czy ja robie blad czy Raport Builder.

Dziekuje.
ROBERT STOPPEL Progress Programmer/Analyst
               storob@woodmizer.com
               Wood-Mizer Industries Ltd.
               Nagorna 114, 62-600 Kolo