Re: Raport Builder i zdjecia

On 16 Jul 98 at 16:07, Robert Stoppel wrote:

> Raport Builder v8.2 zostal wyposazony w mozliwosc wydruku zdjec, rysunkow
> itp. w lini rekordu, to juz bylo ktos powie, ale teraz w kazdym rekordzie
> moze byc inne zdjecie, zaleznie np. od numeru item (czesci).
> W Image Properties ustawiamy zrodlo pochodzenia zdjecia. Wybieramy wowczas
> calculated fields o nazwie np. plik, pole plik zawiera wyrazenie -
> "s:\pcatalog\czesci\" + trim(item.item) + ".bmp".
> Podczas podgladu w kazdym nowym rekordzie zobaczymy zdjecie z katalogu
> s:\pcatalog\czesci\ o nazwie np. 004742.bmp. I wszystko jest super.
> [...]

Nie rozumiem o co chodzi.
Czy w tablicy item sa dwa atrybuty zawierajace nazwy dwoch zdjec?
Czy moze chodzi o to, ze w jednym wierszu sprawozdania maja byc dwa rekordy
item?

Tomasz Judycki          tjudycki@elbacsb.com.pl

ELBA-CSB SA,            tel (48 22) 610 85 80 ext. 334
Plowiecka 1,            fax (48 22) 612 20 61
04-501 Warsaw,
Poland
http://www.elbacsb.com.pl