Re: Raport Builder i zdjecia

Witam.

> Nie rozumiem o co chodzi.
> Czy w tablicy item sa dwa atrybuty zawierajace nazwy dwoch zdjec?
> Czy moze chodzi o to, ze w jednym wierszu sprawozdania maja byc dwa
rekordy
> item?

Chodzi wlasnie o ten drugi przypadek. W jednym wierszu maja byc dwa, trzy,
cztery rekordy.
Wyglada to mnie wiecej tak:

nowa linia   zdjecie1   zdjecie2    zdjecie3    zdjecie4
             podpis     podpis      podpis      podpis
nowa linia   zdjecie5   zdjecie6    zdjecie7    zdjecie8
             podpis     podpis      podpis      podpis

za kazdym nowym rekordem zmienna 'plik' dobrze oblicza jakie zdjecie ma byc
pobrane, a RB jakby to ignorowal.

Dziekuje.
ROBERT STOPPEL Progress Programmer/Analyst
               storob@woodmizer.com
               Wood-Mizer Industries Ltd.
               Nagorna 114, 62-600 Kolo