Re: dynamiczny browser

> From:          "Mariusz Boronski" <marbo@zeto.bydgoszcz.pl>
> To:            "Grupa PROGRESS" <progress@bydg.pdi.net>
> Subject:       dynamiczny browser
> Date:          Thu, 22 May 1997 11:13:08 +0200

> Ciekawi mnie czy ktos probowal (najlepiej z powodzeniem) dokonywac
> dynamicznie modyfikacji wygladu browsera ?. Kazda kolumna ma swoje
> atrybuty, m.in. format. Mnie interesuje wlasnie mozliwosc zmiany tego
> formatu. W definicji browsera format mozna okreslic, ale jak sie do niego
> dostac z poziomu dzialajacej juz aplikacji ? Za wszelkie sugestie jak to
> [...]

Browser to dosc toporny obiekt.
Na dosc nie da sie jego wykreowac dynamicznie ...?!

Dostep do pewnych atrybutow jest mozliwy np . Label Column,
move column ...
Rozwiazanie jakie sie nasuwa to zdefiniowac kilka browserow
o roznych wygladach  i odpowiednio przy starcie je ukrywac ..
( moga byc rozne ramki z browserami )

Pozdrawiam wszystkich
Pawel Korczak
_/
_/   PEKAES AUTO-TRANSPORT
_/   Siedmiogrodzka 1/3       Tel (+22) 632 22 51 ext 150
_/   01-204 Warszawa          Fax (+22) 632 10 92
_/   Polska/ Poland           Komertel 3912 34 43
_/