Re: dynamiczny browser

Mariusz Boronski wrote:

> Ciekawi mnie czy ktos probowal (najlepiej z powodzeniem) dokonywac
> dynamicznie modyfikacji wygladu browsera ?. Kazda kolumna ma swoje
> atrybuty, m.in. format. Mnie interesuje wlasnie mozliwosc zmiany tego
> formatu. W definicji browsera format mozna okreslic, ale jak sie do niego
> dostac z poziomu dzialajacej juz aplikacji ? Za wszelkie sugestie jak to
> ugryzc bylbym bardzo wdzieczny.
>
> Mariusz Boroński
>
> ----
> Publiczny Dostęp do Internetu <marbo@pdi.net>
> ZETO-Bydgoszcz SA <marbo@zeto.bydgoszcz.pl>

Z raz zdefiniowanym browserem (statycznym) mozna zrobic niewiele. Nawet
nie daje sie zmienic tytulu (co mozliwe jest w ramce - kompletnie tego
nie rozumiem). Daje sie ustawiac atrybut HIDDEN, kolory (tez nie
zawsze), SENSITIVE, VISIBLE i ... prawie koniec.
Jedyna recepta to tworzenie dynamicznych browserow w zaleznosci od
potrzeb uzytkownika. W zasadzie jest to w zgodzie z filozofia PSC. W
wersji 6 tez sie nie dawalo zmieniac raz zdefiniowanych ramek. Ratunek w
obiektach dynamicznych.

Uklony.
Tomek
--