Re: dynamiczny browser

>Dostep do pewnych atrybutow jest mozliwy np . Label Column,
>move column ...
>Rozwiazanie jakie sie nasuwa to zdefiniowac kilka browserow
>o roznych wygladach  i odpowiednio przy starcie je ukrywac ..
>( moga byc rozne ramki z browserami )

To nie takie proste. Mnie interesuje konkretnie atrybut FORMAT. Definiowane
kilku browserow jest mozliwe, jesli formaty sa znane na etapie pisania
aplikacji. A co, jesli format (w moim przypadku) ustala sobie uzytkownik na
poziomie dzialajacej juz aplikacji ? Troche dziwi takie koszmarne
usztywnienie atrybutow browsera (w 7.2, nie wiem jak to jest w 8.x) tym
bardziej ze Windows jako taki daje mozliwosc modyfikacji tego typu obiektu
w sposob dosc dowolny i to juz w trakcie dzialania programu.

Mariusz Boronski

----
Publiczny Dostêp do Internetu
ZETO-Bydgoszcz SA