Re: Odp: Zmiana lokalizacji bazy danych ?

Pozwole sobie przypomniec, ze jednowulumenowa baze v. 8 mozna bylo kopiowac
jak pliki w kazdym systemie operacyjnym.

Moim zdaniem trzeba byc naprawde rozumnym czlowiekiem, zeby wymyslic proste
rozwiazania, a sprawnych umyslowo inzynierow - nie tylko oprogramowania -
najlatwiej poznac po prostocie i funkcjonalnosci stworzonych przez nich
rozwiazan.

Tomasz Judycki