Re: Odp: Zmiana lokalizacji bazy danych ?

Wydaje mi się, że procopy jest jedynym "oficjalnym" sposobem na
przeniesienie wielowoluminowej bazy. Oczywiście sam z powodzeniem używam
obu metod, w zależności od tego, która w danej chwili jest bardziej
"poręczna".

Tomek

--
Encyklopedia multimedialna w prezencie!