Re[4]: Takie sobie refleksje...[Novell]

Witam,

Pan Piotr Ryszkiewicz napisał:

RP> Pozwole sobie wtracic 0.02 PLN - baza Progressu dziala tez na NT Workstation
RP> - tam tez sa serwisy. Inna sprawa to wydajnosc takiego rozwiazania,
RP> szczegolnie
RP> jezeli jednoczesnie na tym samym komputerze ktos pracuje.
    Win 98 też ma serwisy i co z tego. Nikt rozsądny nie będzie tam
    'wpychał' Progressa chociażby z powodu, o którym Pan napisał.

RP> Poza tym - Linux wcale nie jest az taki trudny :-).

    To jest Pańska opinia, której niestety nie podzielają
    administratorzy. Nawet, jeżeli zacznie Pan nad nim panować to
    pozostaje sprawa supportu technicznego. Koszt darmowego serwera
    (Open Source) jest właśnie taki, że naprawdę nie ma firmy, która
    by odpowiadała za produkt i właśnie klient musi mieć tą świadomość
    ( co dość często ukierunkowuje wybór na NT). Nie neguję Linuxa,
    osobiście nawet go lubię (szczególnie po tym jak rozwiążę jakiś
    problem i L zacznie działac tak jak chcę). Nadal główną siłą
    przebicia Linuxa jest jego darmowość. Przypuszczam, że gdyby
    kosztował on podobne pieniądze co NT czy Novell to niewiele osób
    zawróciło by sobie nim głowę.

pozdrawiam
  Tomek