[Date Prev][Date Next][Thread Prev][Thread Next][Date Index][Thread Index]

Re: Wsparcie techniczne, było: Protokół NETBIOS



Tomasz Fidecki wrote:
> 
> Panie Marku,
> Ja trochę poza tematem, bo na temat NETBIOS-a już powiedziano chyba wszystko...
> Czy procedura wsparcia technicznego PSC pozwala na zadawanie Panu pytań za
> pomocą poczty elektronicznej, bezpośrednio na pański adres e-mailowy?
> 
> pozdrawiam
Panie Tomku,

Procedura wsparcia technicznego nie ma nic wspolnego z moim
"bezposrednim" adresem e-mail-owym, a raczej z Panskim numerem seryjnym
produktu. Jezeli ma Pan wykupiony "Maintaince" to nie ma przeszkod zeby
zadawal Pan pytania na moj adres - zostana one zarejestrowane w naszym
systemie i nawet bedzie Pan mogl sledzic przebieg rozwiazania problemu
poprzez WWW (Techweb).
Zawsze jest mozliwa moja prywatna, nieoficjalna pomoc - czytaj: Progress
Software nie ponosi odpowiedzialnosci.
Rzadko mam czas aby odpowiadac na lamach listy dyskusyjnej (dzisiaj jest
wyjatkowo spokojny dzien). W miare mozliwosci bede jednak sledzil
problemy polskich uzytkownikow Progress-a. Ciesze sie takze z
nieoficjalnych pytan (szczegolnie jesli dotycza Progress/400 lub
problemow DBA/unix) - zazwyczaj obecni uzytkownicy ETSC w Rotterdamie
maja juz moj "bezposredni" adres i z niego korzystaja.

pozdrawiam

-- 
************************************************************
		  Marek Bujnarowski
		  Technical Support Engineer
		  Progress Software EMEA,
		  Schorpioenstraat 67, 3067 GG Rotterdam,
		  The Netherlands

  E-mail: mbujnaro@progress.com     Web: http://www.progress.com
  Tel: +31-(0)10-2865-247                Fax: +31-(0)10-2865-225
  Support:  emeasupport@progress.com
************************************************************
------
Strona WWW:     http://pluton.pol.lublin.pl/pugpl/index.htm
Obsluga listy:  listserv@zeto.bydgoszcz.pl
Archiwum listy: http://www.zeto.bydgoszcz.pl/progress/index.html
------