Wsparcie techniczne, było: Protokół NETBIOS

Marek Bujnarowski wrote:

> Pozwalam sobie dolaczyc sie do dyskusji

[ciach]

> --
> ************************************************************
>                   Marek Bujnarowski
>                   Technical Support Engineer
>                   Progress Software EMEA,
>                   Schorpioenstraat 67, 3067 GG Rotterdam,
>                   The Netherlands
>
>   E-mail: mbujnaro@progress.com     Web: http://www.progress.com
>   Tel: +31-(0)10-2865-247                Fax: +31-(0)10-2865-225
>   Support:  emeasupport@progress.com

Panie Marku,
Ja trochę poza tematem, bo na temat NETBIOS-a już powiedziano chyba wszystko...
Czy procedura wsparcia technicznego PSC pozwala na zadawanie Panu pytań za
pomocą poczty elektronicznej, bezpośrednio na pański adres e-mailowy?

pozdrawiam
--
Tomasz Fidecki
JMS Serwis Sp. z o.o. ul. Instalatorów 7c 02-237 Warsaw Poland