Re: Licencje na WebSpeed'a

Tomasz Judycki wrote:

> Alez Pawle!!! To, ze aplikacja ma interfejs uzytkownika w HTMLu to nie
> znaczy, ze musi byc zaraz udostepniona w Internecie. Ja wlasnie
> chcialbym zainstalowac aplikacje na lokalnym PCcie (nie wpietym do
> Internetu). Na tym PCcie WinNT Workstation + Personal Web Server. Nasz
> system Argus mozna niewielkim nakladem dostosowac do potrzeb lekarza
> domowego - trzeba po prostu wyciac polowe funkcji. No i brakuje TYLKO
> Webspeeda w rozsadnej cenie: najtanszy blok agentow kosztuje 22 410 zl.
> To nie jest wymyslona sytuacja - rozwazalem kwestie przeskalowania
> [...]

No tak, nie przyszło mi to do głowy. I chyba innym też nie. Oczywiście, że w
tym przypadku nie ma sensu instalowanie WebSpeed Transaction Servera. To tak,
jakby instalować AppServer na PC-cie, albo jeżdzić do pracy prywatnym autobusem
:).

Przeznaczeniem WTS jest oczywiście instalacja w Ineternecie lub intranecie dla
wieloużytkownikowej aplikacji. W Twoim przypadku, WebSpeed WorkShop częściowo
rozwiązuje sprawe. Inna rzecz, że wówczas trzeba mieć dość mocny sprzęt (NT,
uruchamianie WeServera itp.)

A co do skalowalności, cóż ta zawsze jest w pewnym zakresie (min - max).

Pozdrawiam,

Pawel Dobrzynski

--
mailto:pd@progress.com