Re: Licencje na WebSpeed'a

Zastrzezenia budzi dolny zakres licencji. Odnoszac sie do klasyfikacji

> model 5 agentow:   minivan (albo pralnia osiedlowa)
> model 25 agentow: kombi   (albo pralnia hotelowa)
> model 50 agentow: van voyager (albo pralnia ... tu juz zabraklo mi inwencji
> ....)
> model 250 agentow: sportage turbo diesel

brakuje skutera (balia) i cinquecento (pralka w domu). 5 agentow moze
obsluzyc 30-50 uzytkownikow, a w Polsce czesto spotyka sie duzo mniejsze
instalacje. Nie ma odpowiednika Personal RDBMS - nie zrobimy aplikacji
dla lekarza domowego w WebSpeed'zie. To sie nie zgadza z haslem
skalowalnosci komponentow.

Pozdrawiam!

Tomasz Judycki

Textus Virtualis Sp. z o.o.