Re: Licencje na WebSpeed'a

Tomasz Judycki wrote:

> Zastrzezenia budzi dolny zakres licencji. Odnoszac sie do klasyfikacji

> brakuje skutera (balia) i cinquecento (pralka w domu). 5 agentow moze
> obsluzyc 30-50 uzytkownikow, a w Polsce czesto spotyka sie duzo mniejsze
> instalacje. Nie ma odpowiednika Personal RDBMS - nie zrobimy aplikacji
> dla lekarza domowego w WebSpeed'zie. To sie nie zgadza z haslem
> skalowalnosci komponentow.

Personal dla Internetu??? Jeśli mam mieć jednego użytkownika do bazy to chyba
lepiej zainstalowac ja na lokalnym PC. Jeżeli ten lekarz napisze aplikacje dla
siebie (albo Ty mu napiszesz) to nie będziecie jej instalować w Internecie.
Jeżeli napiszesz aplikację i będziesz ją udostępniał poprzez internet dla x
lekarzy domowych jako x niezaleznych aplikacji, to standardowy model licencyjny
nie ma zastosowania i tak, bo wtedy jest to ASP.

Paweł Dobrzyński

--
mailto:pd@progress.com
http://www.progress-software.pl