Symulowanie zdarzen

Mam takie obiekty:
  przycisk: bt-1
  browser multi-selection: BROWSE-1

Zagadka: Jaka wartosc bedzie mial atrybut LAST-EVENT:LABEL.

ON CHOOSE OF bt-1 APPLY "HOME" TO BROWSE-1.

ON HOME OF BROWSE-1 DO:
  APPLY LAST-EVENT:LABEL TO SELF.   <---- patrz zagadka
  jakies akcje po przeniesieniu na poczatek
END.

Problem polega na tym, ze chce najpierw wykonac domyslna akcje -
przeskoczenia na poczatek browsera, a potem jakies inne dzialania.
Ku mojemu zdziwieniu - LAST-EVENT:LABEL posiada wartosc "ENTER",
"RETURN" (w zaleznosci od systemu) w sytuacji gdy jest generowane po
nacisnieciu przycisku bt-1. W jaki sposob odczytac nazwe zdarzenia
jesli jest ono symulowane przez "APPLY"?

Tomek

 ________
|_   _|__| Tomasz Fidecki, Progress Analyst/Programmer, UNIX fan
  |_||_|   phone (voice) +48 22 6404728, tomek@fsl,com,pl, IRC Fido__