Re: Odp: Mam pytanie na temat ROUNDTABLE

[cut]
> Nie jedyny. My używamy z powodzeniem narzędzia Xponent firmy SSU i
bardzo go
> sobie chwalimy.
> Umożliwia pracę grupową, zarządzanie twprzonymi aplikacjami PROGRESS'owymi,
> administrację (użytkownicy, uprawnienia itd.).
> Udostępnia on również quasi-obiektowość (zawsze coś), umożliwia szybkie
> tworzenie GUI i co najważniejsze - wszystko (interfejs, okienka, kod
> aplikacji itd.) przechowuje w bazie danych (a nie w plikach - jak to robi
> UIB).
> [...]
[cut]

Swietnie. Wszystko to co napisales lub znakomita wiekszosc jest takze
w RTB. Wprawdzie nie znam produktu, ktory opisales wiec trudno mi sie
wypowiadac na temat wyzszosci jednego nad drugim. Aczkolwiek chetnie
dowiedzialbym sie czegos wiecej na jego temat.

Osip
Andrzej Osipienko       e-mail:aosipienko@elbacsb.com.pl
ELBA-CSB SA,            tel (48 22) 610 85 80 ext. 334
Plowiecka 1,            fax (48 22) 612 20 61
04-501 Warsaw,
Poland
http://www.elbacsb.com.pl