Odp: Mam pytanie na temat ROUNDTABLE

>Korzysci sa duze, z tego co mi wiadomo to jedyny soft do
>wersjonowania i zarzadzania aplikacja pod Progress'a.
>Duzo potrafi a klopotu z tym malo a wlasciwie b. rzadko sie
>cokolwiek zdarza. Od praktycznie roku nic sie nie wydarzylo.

Nie jedyny. My używamy z powodzeniem narzędzia Xponent firmy SSU i bardzo go
sobie chwalimy.
Umożliwia pracę grupową, zarządzanie twprzonymi aplikacjami PROGRESS'owymi,
administrację (użytkownicy, uprawnienia itd.).
Udostępnia on również quasi-obiektowość (zawsze coś), umożliwia szybkie
tworzenie GUI i co najważniejsze - wszystko (interfejs, okienka, kod
aplikacji itd.) przechowuje w bazie danych (a nie w plikach - jak to robi
UIB).
Co więcej - sam Xponent jest napisany w Progress'ie - co powoduje iż możliwe
jest rozszerzanie jego funkcjonalności - co w miarę naszych potrzeb robimy.

Pozdrawiam wszystkich grupowiczów.

  Mateusz Kłos
  Ośrodek Informatyczny Politechniki Gdańskiej
  tel. (praca) 347-28-01
  tel. (dom)   347-99-12
  e-mail: mateo@pg.gda.pl