Re: Mam pytanie na temat ROUNDTABLE

[cut]
> Pierwsze slysze. :-))

My (tnz. ElbaCSB dawna czesc CSBI) tego uzywamy i to na bardzo
powaznie i od dawna.
Korzysci sa duze, z tego co mi wiadomo to jedyny soft do
wersjonowania i zarzadzania aplikacja pod Progress'a.
Duzo potrafi a klopotu z tym malo a wlasciwie b. rzadko sie
cokolwiek zdarza. Od praktycznie roku nic sie nie wydarzylo.

cu.
Osip

Andrzej Osipienko       e-mail:aosipienko@elbacsb.com.pl
ELBA-CSB SA,            tel (48 22) 610 85 80 ext. 334
Plowiecka 1,            fax (48 22) 612 20 61
04-501 Warsaw,
Poland
http://www.elbacsb.com.pl