Re: Odp: Operator CONTAINS i dziwne wyniki...

Bogdan Ficner wrote:

[...]

> a) baza danych musi miec poprawnie zdefiniowany blok collatio. Uwaga:
> polmaz.df dostarczany z progressem jest bledny.

Czy ma Pan pod reka poprawny plik z wagami sortowania? Bede zobowiazany
za nieskazywanie mnie na "reczna" analize polmaz.def ;-).

> b) nalezy zdefiniowac wlasne zasady podzialu napisu na slowa
> tzw. word break rules z pliku wbreak.def

Czy to oznacza wstawienie polskich znaczkow do proword.def jako
"USE_IT"? Nie mam pod reka nic poza "Pocket Progress" wiec prosze mnie
poprawic jesli sie myle.

> c) przekompilowac zasady proutilem
> d) zmienic w bazie danych stosowane zasady podzialu
> e) odbudowac indeksy (po a) wszystkie, po d) tylko slowne)
>
> I dziala. Poprawnie.

[...]
> Podrawiam
> Bogdan Ficner
> MAX ELEKTRONIK S.A.
> ul. Mariacka 2
> 65-073 Zielona Góra, Polska
> tel.+ (48) (68) 3272654,3242435,3242436
> fax. + (48) (68) 3255800
> E-mail: bodekf@max.com.pl
> http://www.max.com.pl

pozdrawiam rowniez
Tomek

--
 _____ __
|_   _|__|Tomasz Fidecki, Progress(c) Analyst/Programmer, unix fan,
  |_||_|  IRC Fido__ on #plock #ram-pl