Odp: Operator CONTAINS i dziwne wyniki...

-----Wiadomość orginalna-----
Od: Tomasz Fidecki <Tomasz.Fidecki@students.mimuw.edu.pl>
Do: Polska PUG <progress@bydg.pdi.net>
Data: 19 lutego 1998 10:58
Temat: Operator CONTAINS i dziwne wyniki...

> Witam.
> Chcialbym zastosowac operator CONTAINS w aplikacji. Testuje
>wiec najpierw jego zachowanie. I mam bardzo dziwne wyniki...

Juz od dawna byla o tym mowa jako o bledzie Progressa (przynajmniej
Prolibowcy o tym mowili glosno). Ostatnio dostalem wiadomosc przekazana
przez PSC via CSBI (Marek  Prokop - dziekuje) jak obejsc ten "blad":

a) baza danych musi miec poprawnie zdefiniowany blok collatio. Uwaga:
polmaz.df dostarczany z progressem jest bledny.
b) nalezy zdefiniowac wlasne zasady podzialu napisu na slowa tzw. word break
rules z pliku wbreak.def
c) przekompilowac zasady proutilem
d) zmienic w bazie danych stosowane zasady podzialu
e) odbudowac indeksy (po a) wszystkie, po d) tylko slowne)

I dziala. Poprawnie.

> Nie mam pod reka dokumentacji, wiec moze cos przeoczylem.

Za duzo by niepomogla, poniewaz wlasnie tam jest blad.

Podrawiam
Bogdan Ficner
MAX ELEKTRONIK S.A.
ul. Mariacka 2