Odp: Odp: Operator CONTAINS i dziwne wyniki...

>Czy ma Pan pod reka poprawny plik z wagami sortowania? Bede zobowiazany
>za nieskazywanie mnie na "reczna" analize polmaz.def ;-).

Przygotowany w zespole polmaz.df jest bardzo zmieniony pod nasze potrzeby.
Blad w standardowym polmaz.df polega na zlej wadze nadanej znakowi "^",
ktory pozwala na wprowadzenie w warunku slownym operatora "OR". Powinien on
miec wage 94.

>Czy to oznacza wstawienie polskich znaczkow do proword.def jako
>"USE_IT"? Nie mam pod reka nic poza "Pocket Progress" wiec prosze mnie

>poprawic jesli sie myle.

Dokladnie, ale polskie znaki nie jako kody asci, lecz wagi odpowiadajace
polskim znakom zdefiniowane w polmaz.df

Bogdan Ficner
MAX ELEKTRONIK S.A.
ul. Mariacka 2