Re: Operator CONTAINS i dziwne wyniki...

Nazwy miast zapewne zawieraja polskie znaki diakrytyczne. Word index od lat nie
radzi sobie z tym.

On 19 Feb 98 at 9:00, Tomasz Fidecki wrote:

> Witam.
> Chcialbym zastosowac operator CONTAINS w aplikacji. Testuje wiec
> najpierw jego zachowanie. I mam bardzo dziwne wyniki... Nie mam pod reka
> dokumentacji, wiec moze cos przeoczylem.
>
> Zaindeksowalem word-indeksem pole instytucja.miasto. Oprócz tego pole to
> wchodzi w sklad innego "zwyklego" indeksu.
> I probuje:
>
> FOR EACH instytucja WHERE instytucja.miasto CONTAINS "Warszawa":
>   DISPLAY instytucja.miasto.
> END.
>
> W wyniku dostaje 3 miasta:
> Warszawa (poprawnie)
> [...]

Tomasz Judycki          tjudycki@elbacsb.com.pl

ELBA-CSB SA,            tel (48 22) 610 85 80 ext. 335
Plowiecka 1,            fax (48 22) 612 20 61
04-501 Warsaw,
Poland
http://www.elbacsb.com.pl