Operator CONTAINS i dziwne wyniki...

Witam.
Chcialbym zastosowac operator CONTAINS w aplikacji. Testuje wiec
najpierw jego zachowanie. I mam bardzo dziwne wyniki... Nie mam pod reka
dokumentacji, wiec moze cos przeoczylem.

Zaindeksowalem word-indeksem pole instytucja.miasto. Oprócz tego pole to
wchodzi w sklad innego "zwyklego" indeksu.
I probuje:

FOR EACH instytucja WHERE instytucja.miasto CONTAINS "Warszawa":
  DISPLAY instytucja.miasto.
END.

W wyniku dostaje 3 miasta:
Warszawa (poprawnie)
Szklarska Poreba, Siniawa Zarska (a to skad sie wzielo?)

Kolejna próba:

FOR EACH instytucja WHERE instytucja.miasto CONTAINS "sz & cz":
  DISPLAY instytucja.miasto.
END.

I co dostaje?
Szczecin, Dobra Szczecinska, Szczawno Zdrój (te sa poprawne)
Lubycza Krolewska (a to juz nie wiadomo dlaczego...)

Abstrahujac od celowosci zakladania word-indeksu w polu miasto, jestem
bardzo zdziwiony zachowaniem progressa. Dokonalem wielu prob na roznych
polach i nie moge znalezc zadnej reguly postepowania.

Bardzo chetnie wyslucham sugestii.

--
 _____ __
|_   _|__|Tomasz Fidecki, Progress(c) Analyst/Programmer, unix fan,
  |_||_|  IRC Fido__ on #plock #ram-pl