Re: Synchronizacja baz danych

On 17 Dec 97 at 9:55, Tomasz Fidecki wrote:

> Witam
>
> Dwie maszynki unixowe o roznej architekturze (Np "riskowy" AIX i
> "intelowy" SCO). AIX jako serwer w sieci wewnetrznej, SCO jako serwer
> nazwijmy to dostepowy. Na obydwu taka sama baza progressowa. Co wieczor
> chce robic synchronizacje baz danych, przy zalozeniu, ze zmienia sie tylko
> baza na serwerze wewnetrznym, natomiast baza na serwerze dostepowym jest
> "read-only". Dump-load to metoda czasochlonna, moze replikacja, moze jakas
> kombinacja backupow. Optowalbym za replikacja, ale nie mam w tej dziedzinie
> zadnych doswiadczen.

> [...]

Progress w wersji 8 posiada mechanizmy do replikacji danych. Nie jest to
jakis automat, ale zestaw triggerow i komend 4GL, dzieki czemu w latwy sposob
mozna realizowac dowolne modele replikacji. Jest tam dokumentacja opisujaca
wszystko dokladnie krok po kroku.

Mysle, ze TO  jest rozwiazanie.

Pawel Dobrzynski, CSBI Progress Department

   Computer Systems for Business International SA
   ul. Plowiecka 1, PL 04-501 Warszawa, POLAND
   phone: (+48-22) 673-16-80  fax: (+48-22) 612-31-22
   http://www.csbi.waw.pl/