Re: Synchronizacja baz danych

Serwus

Mielismy podobne problemy rok temu (dwie bazy zynchronizowane poprzez modem).
Tylko u nas z calej bazy tylko ok. 20 tablic wymagalo zynchronizacji. Rekordy
modyfikowane mialy swoj marker w bazie-matce i codziennie robiony byl
(programowo) export danych zmodyfikowanych do plikow tekstowych. Te z kolei
byly transmitowane modemem do drugiego serwera i tam (programowo) wczytywane.
Nie wiem jak duza jest twoja baza i czy wymaga zynchronizacji wszystkich (?)
tabel.
Jesli jest niewielka to moze replikacja bylaby najszybsza ?

pozdrowienia