Re: Rejestracja bledow aplikacji

On 20 Nov 97 at 16:36, Tomasz Fidecki wrote:

> Rzeczywiscie, pytanie nie bylo jasno postawione, wiec przez to nieciekawe.
> Mnie interesuja WSZYSTKIE bledy, a nie jedynie te, ktore powstaja w wyniku
> wywolania fonkcji/procedury z opcja NO-ERROR.
> Metoda GET-NUMBER jest wiec bezuzyteczna. Czasami zdarzy sie jednak
> nieszczescie bledu na skutek wolania czegokolwiek bez opcji NO-ERROR.
>
> W powyzszym przypadku uzytkownik aplikacji dostanie komunikat o bledzie
> na ekran i np. nikogo o tym nie poinformuje, a w przypadku niepolskiego
> $PROMSGS nie zrozumie go i ostatecznie zignoruje. Milo byloby wiedziec z
> [...]

Wspomniana juz funkcja _msg udostepnia tylko te bledy, ktore
wyswietlily sie na ekranie. Z _rcntmsg.p wynika, ze wykonanie:

def var i as int no-undo.
i = 1.
do while _msg( i ) > 0:
  message _msg( i ) view-as alert-box.
  i = i + 1.
end.

wyswietli wszystkie bledy od poczatku sesji. Ta funkcja jest
nieudokumentowana, wiec trudno traktowac ja powaznie.

Tomasz Judycki          tjudycki@elbacsb.com.pl

ELBA-CSB SA,            tel (48 22) 610 85 80 ext. 335
Plowiecka 1,            fax (48 22) 612 20 61
04-204 Warsaw,
Poland
http://www.csbi.waw.pl