Re: WebSpeed

On  9 Apr 97 at 8:06, Mariusz Boroński wrote:

> Czyli mam rozumiec, ze najtanszy na 5 bedzie kosztowal okolo 2400USD co
> przy kursie 3zl/USD daje 7200zl. W sumie nadal nie malo, ale zaczyna to byc
> bardziej znosne niz koniecznosc (?!) zaplacenia 3/4 mld starych zl ...
> Tak swoja droga dziwi mnie polityka PSG z niesamowitym windowaniem ceny
> tego produktu. Jesli ma miec on jakiekolwiek szanse na rynku Internetowym,
> a zwlaszcza Intranetowym to nie moze on na pewno kosztowac tyle co LAN,
> program oparty o WebSpeed'a i w niektorych przypadkach polowa calej firmy.

Otoz, korzystanie z Webspeeda jest TANSZE niz z tradycyjnej
architektury Klient-Serwer. Dlaczego? Dlatego, ze agenci Webspeeda
przydzielani sa dynamicznie na krotkie okresy czasu, kiedy wykonywana
jest transakcja, podczas gdy w architekturze klient-serwer
polaczenie z serwerem realizowane jest przez cala sesje.
Co to oznacza?
Jezeli chcielibysmy w firmie (korporacji) uruchomic system na 100
stanowisk, to w architekturze klient-serwer musielibysmy miec serwera
na 100 uzytkownikow, podczas gdy z Webspeedem jest wielce
prawdopodobne ze wystarczy 20. Na 100 stanowiskach musimy
zainstalowac tylko przegladarke Web. Liczba 20 oznacza, ze tylko 20
transakcji moze byc prowadzonych rownolegle.

Pozdrawiam,

Pawel

Pawel Dobrzynski, CSBI Progress Department

   Computer Systems for Business International SA
   ul. Plowiecka 1, PL 04-501 Warszawa, POLAND
   phone: (+48-22) 673-16-80  fax: (+48-22) 612-31-22
   http://www.csbi.waw.pl/