Odp: WebSpeed

| 2. Co do cen Webspeed Transaction Server, to rozmowy sa juz na
| ukonczeniu: prawdopodobnie zostana wprowadzone dwa nowe przedzialy: 5
| i 25 agentow (cena mniej wiecej proporcjonalna). Czy sa inne
| zyczenia?

Czyli mam rozumiec, ze najtanszy na 5 bedzie kosztowal okolo 2400USD co
przy kursie 3zl/USD daje 7200zl. W sumie nadal nie malo, ale zaczyna to byc
bardziej znosne niz koniecznosc (?!) zaplacenia 3/4 mld starych zl ...
Tak swoja droga dziwi mnie polityka PSG z niesamowitym windowaniem ceny
tego produktu. Jesli ma miec on jakiekolwiek szanse na rynku Internetowym,
a zwlaszcza Intranetowym to nie moze on na pewno kosztowac tyle co LAN,
program oparty o WebSpeed'a i w niektorych przypadkach polowa calej firmy.

| 3. Jesli chodzi o udostepnienie naszego serwera, sprawa jest otwrta,
| musimy tylko sprawdzic nasze czy nasze zabezpieczenia (fire wall) nie
| beda przeszkadzac.

Pozostaje czekac. Mam nadzieje ze nie dlugo :-)

| 5. Pozdrowienia dla wszystkich Listowiczow. Szybko nas przybywa, choc
| CSBI dominuje.

Na szczescie nie tylko. Z 25-ciu listowiczow, ktorzy zapisali sie przez
ostatnie 3 dni dzialania listy 14 osob jest faktycznie z CSBI, 3 z ZETO
Bydgoszcz, 2 z Max'a, 2 z Pekaes, reszta to pojedyncze osoby z roznych
stron kraju. A to dopiero pierwsze 3 dni i pewnie jeszcze nie wszyscy
wiedza o jej istnieniu.

Mariusz Boronski.

<marbo@pdi.net>, <marbo@zeto.bydgoszcz.pl>, +48-602-317734