Re: Odp: Re: polski promsg

Alez nie nalezy robic zadnego zerowego przejscia i dokompilowywac. Trzeba
zrobic:
copy c:\dlc\prolang\pol\promsgs.pol c:\dlc\prolang
a jesli w trakcie instalacji nie zostal wskazany jezyk polski to trzeba albo
powtorzyc instalacje (zalecam) albo faktycznie wziac promsgs.pol od kogos, kto
go ma.

A wracajac jeszcze do tematu:
> dodatkowo dodam ze biorac pod uwage ten sam komputer (windowsa) mam
> klienta 7 i powyzsze komunikaty sie nie pojawia mimo ze jest on w pelni w
> jezyku angielskim a skrypty startowe sa takie same.

Czy ja dobrze pamietam, ze w wersji 7 w promsgs nie bylo zapisanej strony
kodowej? To pewnie jest przyczyna braku analogicznego komunikatu.

Tomasz Judycki