[Date Prev][Date Next][Thread Prev][Thread Next][Date Index][Thread Index]
Odp: Re: polski promsg
OK, nie dokońca zrozumiałem problem.
Można zdefioniować samemu przejście z 1250 na iso8859-1 i z powrotem jako przejście zerowe (czyli bez jakiej kolwiek konwersji), dokompilować do convmap.cp i podmienić convmap.cp na kliencie. Wzór można znaleźć w %DLC%\prolang\convmap\sample.dat.
Siergiej Szabłykin.
>>> bpioro@aes.com.pl 08/08 12:15 >>>
odpowiadam
lacze sie z baza na serwerze Novell w wersji 7
skrypt serwera uruchamiajacy baze to
load vol1:\dlc\bin\_mprosrv.nlm vol1:\wypos\wypos -S ewi -H test -L 10000
plik startup.pf na serwerze to
#-E
-d dmy
-lng "Polish"
-cpcase Basic
-cpcoll Polish
# -cpinternal (or -charset) - Specifies the code page for all internal
# data processing.
# ISO Standard Code Page
#-cpinternal ibm850
-cpinternal 1250
# -cpstream (or -stream) - Specifies the code page for all stream files
# DOS Code Page
#-cpstream ibm850
-cpstream 1250
# ISO Standard Code Page
#-cpstream iso8859-1
a teraz klient w wersji 8 na windowsie
plik startup.pf
-E
-d dmy
-lng "Polish"
-cpcase Basic
-cpcoll Polish
# -cpinternal (or -charset) - Specifies the code page for all internal
# data processing.
# ISO Standard Code Page
-cpinternal 1250
# -cpstream (or -stream) - Specifies the code page for all stream files
# DOS Code Page
# -cpstream ibm850
# ISO Standard Code Page
-cpstream 1250
a komenda strtujaca klienta wyglada nastepujaco
C:\DLC8\bin\prowin32.exe -S ewi -H 192.168.11.49 -N TCP -Mm 512 -db wypos
-p start.w
i wydaje mi sie ze jezeli chodzi o kwestie samego laczenia sie niema
problemu
wedlug informacji jakie uzyskalem juz wczesniej rozumiem ze wystarczy
podmienic promsg i powinno to sprawe zalatwic
chyba ze sie myle
a komunikat jaki mi wyswietla przy starcie klienta to
CODE PAGE CONVERSION TABLE FOR ISO8859-1 TO 1250 WAS NOT FOUND IN
CONVMAP.CP(6063)
a drugi komunikat to
MESSAGES FROM PROMSGS MAY NOT BE DISPLAY PROPERLY (24).
poczym startuje klinet z wystartowanym programem. dodatkowo niezauwazylem
jak narazie specjalnie problemow z przegladaniem danych z poziomu klienta
dodatkowo dodam ze biorac pod uwage ten sam komputer (windowsa) mam
klienta 7 i powyzsze komunikaty sie nie pojawia mimo ze jest on w pelni w
jezyku angielskim a skrypty startowe sa takie same.
Pozdrawiam
Dziękuję za pomoc
Bartosz Pióro
AES Cabling Sp. z o.o.
ul. Szelągowska 22/1
61-626 Poznań
tel. +4861 8268273
fax. +4861 8267950
e-mail: bpioro@aes.com.pl
http://www.aes.com.pl/cabling
------
Strona WWW: http://pluton.pol.lublin.pl/pugpl/index.htm
Obsluga listy: listserv@zeto.bydgoszcz.pl
Archiwum listy: http://www.zeto.bydgoszcz.pl/progress/index.html
------