[Date Prev][Date Next][Thread Prev][Thread Next][Date Index][Thread Index]

Odp: Re: polski promsg



    OK, nie dokońca zrozumiałem problem.
    Można zdefioniować samemu przejście z 1250 na iso8859-1 i z powrotem jako przejście zerowe (czyli bez jakiej kolwiek konwersji), dokompilować do convmap.cp i podmienić convmap.cp na kliencie. Wzór można znaleźć w %DLC%\prolang\convmap\sample.dat.

Siergiej Szabłykin.

>>> bpioro@aes.com.pl 08/08 12:15  >>>
odpowiadam

lacze sie z baza na serwerze Novell w wersji 7
skrypt serwera uruchamiajacy baze to

load vol1:\dlc\bin\_mprosrv.nlm vol1:\wypos\wypos -S ewi -H test -L 10000

plik startup.pf na serwerze to

#-E
-d dmy
-lng "Polish"
-cpcase Basic
-cpcoll Polish

# -cpinternal (or -charset) - Specifies the code page for all internal
#                             data processing.
# ISO Standard Code Page
#-cpinternal ibm850

-cpinternal 1250
# -cpstream (or -stream) - Specifies the code page for all stream files
# DOS Code Page
#-cpstream ibm850

-cpstream 1250
# ISO Standard Code Page
#-cpstream iso8859-1



a teraz klient w wersji 8 na windowsie

plik startup.pf


-E
-d dmy
-lng "Polish"
-cpcase Basic
-cpcoll Polish

# -cpinternal (or -charset) - Specifies the code page for all internal
#                             data processing.
# ISO Standard Code Page
-cpinternal 1250

# -cpstream (or -stream) - Specifies the code page for all stream files
# DOS Code Page
# -cpstream ibm850
# ISO Standard Code Page
-cpstream 1250

a komenda strtujaca klienta wyglada nastepujaco


C:\DLC8\bin\prowin32.exe -S ewi -H 192.168.11.49 -N TCP -Mm 512 -db wypos 
-p start.w


i wydaje mi sie ze jezeli chodzi o kwestie samego laczenia sie niema 
problemu

wedlug informacji jakie uzyskalem juz wczesniej rozumiem ze wystarczy 
podmienic promsg i powinno to sprawe zalatwic

chyba ze sie myle

a komunikat jaki mi wyswietla przy starcie klienta to

CODE PAGE CONVERSION TABLE FOR ISO8859-1 TO 1250 WAS NOT FOUND IN 
CONVMAP.CP(6063)

a drugi komunikat to

MESSAGES FROM PROMSGS MAY NOT BE DISPLAY PROPERLY (24).

poczym startuje klinet z wystartowanym programem. dodatkowo niezauwazylem 
jak narazie specjalnie problemow z przegladaniem danych z poziomu klienta


dodatkowo dodam ze biorac pod uwage ten sam komputer (windowsa) mam 
klienta 7 i powyzsze komunikaty sie nie pojawia mimo ze jest on w pelni w 
jezyku angielskim a skrypty startowe sa takie same.




Pozdrawiam

Dziękuję za pomoc

Bartosz Pióro

AES Cabling Sp. z o.o.
ul. Szelągowska 22/1
61-626 Poznań
tel. +4861 8268273
fax. +4861 8267950
e-mail: bpioro@aes.com.pl 
http://www.aes.com.pl/cabling

------
Strona WWW:     http://pluton.pol.lublin.pl/pugpl/index.htm
Obsluga listy:  listserv@zeto.bydgoszcz.pl
Archiwum listy: http://www.zeto.bydgoszcz.pl/progress/index.html
------