Re: Re: Odp: Re: polski promsg

Jak zwykle są dwie szkoły: otwocka i falenicka. Jedni robią zerowe przejście, inni nie. Ja robię, bo nie widzę żadnych powodów (czytaj zagrożeń) dla których takiego przejścia nie należy robić. Na pewno ułatwia to życie, bo nie ma np. bzdurnych komunikatów podczas odpalania skryptów z własnymi środowiskami itp. Warunkiem pozwolenia sobie na ten luksus jest jednak dobre zrozumienie mechanizmów konwersji.

Tomek