Odp: Re: polski promsg

odpowiadam

lacze sie z baza na serwerze Novell w wersji 7
skrypt serwera uruchamiajacy baze to

load vol1:\dlc\bin\_mprosrv.nlm vol1:\wypos\wypos -S ewi -H test -L 10000

plik startup.pf na serwerze to

#-E
-d dmy
-lng "Polish"
-cpcase Basic
-cpcoll Polish

# -cpinternal (or -charset) - Specifies the code page for all internal
#                             data processing.
# ISO Standard Code Page
#-cpinternal ibm850

-cpinternal 1250
# -cpstream (or -stream) - Specifies the code page for all stream files
# DOS Code Page
#-cpstream ibm850

-cpstream 1250
# ISO Standard Code Page
#-cpstream iso8859-1

a teraz klient w wersji 8 na windowsie

plik startup.pf

[...]

a komenda strtujaca klienta wyglada nastepujaco

C:\DLC8\bin\prowin32.exe -S ewi -H 192.168.11.49 -N TCP -Mm 512 -db wypos -p start.w

i wydaje mi sie ze jezeli chodzi o kwestie samego laczenia sie niema problemu

wedlug informacji jakie uzyskalem juz wczesniej rozumiem ze wystarczy podmienic promsg i powinno to sprawe zalatwic

chyba ze sie myle

a komunikat jaki mi wyswietla przy starcie klienta to

CODE PAGE CONVERSION TABLE FOR ISO8859-1 TO 1250 WAS NOT FOUND IN CONVMAP.CP(6063)

a drugi komunikat to

MESSAGES FROM PROMSGS MAY NOT BE DISPLAY PROPERLY (24).

poczym startuje klinet z wystartowanym programem. dodatkowo niezauwazylem jak narazie specjalnie problemow z przegladaniem danych z poziomu klienta

dodatkowo dodam ze biorac pod uwage ten sam komputer (windowsa) mam klienta 7 i powyzsze komunikaty sie nie pojawia mimo ze jest on w pelni w jezyku angielskim a skrypty startowe sa takie same.

Pozdrawiam

Dziękuję za pomoc

Bartosz Pióro

AES Cabling Sp. z o.o.