Problem z ODBC SequeLink

Witam szanownych grupowiczow!

Mam pytanie... Czy ktos wie w jaki sposob nalezy skonfigurowac driver
ODBC Seque Link zeby udalo sie polaczyc z baza Progress...
Test polączenia wyrzuca mi następujacy komunikat :
"The connection has been refused  by the TCP/IP stack of the remote host.
Probable cause : no application is listening  on the TCP port specified.".

Dodam tylko, ze serwer bazy chodzi na Sun OS 5.7. Wersja serwera bazy
jest 8.2C.
Natomiast koncowka jest na Win98.
Driver ODBC: INTERSOLV 3.10 32-BIT SequeLink  wersja 3.10.03.00

Za wszelka pomoc z gory dziekuje

--
*	Leszek Drabik        *