Re: Pytanie

Iwona Dubowska wrote:
> Posiadamy aplikację finansowo-księgową w języku Clipper.
> Jestem zainteresowana narzędziami umożliwiającymi przeniesienie
> danych na bazę Progress bez konieczności rozkładania aplikacji
> na czynniki pierwsze i budowania jej na nowo w innym języku.

Czy dobrze sie domyslam, ze nie chodzi o przeniesienie samych danych do bazy
Progress tylko o uzyskanie calej aplikacji dzialajacej w oparciu o technologie
Progress?

> Czy są takie narzędzia oferowane przez firmę Progress?

Do przeniesienia danych - owszem:
c:\dlc\bin\dbf.exe -2 1 baza.dbf errors_df.txt > baza.df
c:\dlc\bin\dbf.exe  1 1 baza.dbf  errors_d.txt > baza.d

Do automatycznego przeniesienia aplikacji Clipper'owej w technologie Progress:
nie slyszalem, zeby firma Progress oferowala takie narzedzia.

> Proszę o poradę jak to można rozwiązać.

Widze kilka mozliwosci:

1. Zakup programu finansowo ksiegowego w Progressie: mozna kupic taki program
za pare tys zl + cena komponentow Progress.

2. Porting aplikacji: bylbym gotow podjac sie takiego zadania.

3. Pan Marek Milosz wspominal, ze istnieje narzedzie o nazwie Mediator, ktore
umozliwia prace aplikacji Clipper'owskiej z inna baza danych.