RE: Takie sobie refleksje...

	Chcę się podzielić jeszcze jedną uwagą.
Podczas dyskusji na forum listy zarzuca się firmie
PSC niewłaściwą politykę marketingową. Na ten temat
nie mogę się wypowiadać, ponieważ jako programista
zupełnie się na tym nie znam i nie uczestniczę
w negocjacjach z klientami na temat cen.
	Zauważyłem natomiast ostatnio pozytywne
zjawiska, które ułatwiają firmom tworzącym
oprogramowanie w oparciu o PROGRESS-a życie
na codzień. Są to:
1.	serwis telefoniczny po polsku;
2.	Progress Knowledge Base dostępna
	w formie osobnego programu - możliwość
	korzystania z bazy problemów bez Internetu;
3.	lepsze i czytelniejsze przygotowanie
	stron www firmy PSC.

	Być może nie jest to wielkie halo, ale
odnoszę wrażenie, że jednak firmie PSC zależy
na dobrym wizerunku. I dlatego szkoda by było,
gdyby nieodpowiedni marketing zniweczył efekt
wytworzenie dobrego, bo odpowiedniego na nasz
rynek, produktu.

-
Bogdan Brzozowski