Re: Jak to jest z client server?

> Wyprobuje.

Zmienilem parametr na -Mm 10000, co dalo nastepujace rezulaty:

Wariant A.: ok. 10 sekund
Wariant B.: ok. 26 sekund (!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!)

Czyli, tak jak pisal p. Siergiej Szabłykin, przyspieszenie jest 70ciokrotne.

Moj klient, ktory zwierzyl mi sie z tego problemu wczoraj wieczorem, chyba
spadnie z krzesla ;-))) Szczegolnie, ze ma Fast Ethernet a powyzsze rezultaty
sa na zwyklym Ethernecie.

Przypominam, ze parametr -Mm trzeba ustawic we WSZYSTKICH komendach, tzn. przy
starcie i zatrzymaniu bazy oraz przy podlaczaniu sie do niej klientem; tak
przynajmniej mowi help i tak grzecznie zrobilem.