Re: błąd 1124

Dodam cos dla "prawdziwych kowbojow".
Jezeli dbrpr wykaze bledy to wskaze, z ktorymi dbkey mamy problemy (przy bloku
1K kazdy dbkey zajmuje 32 sloty). Na przyklad "Can't read block .... dbkey
(2560)..". Mozna wtedy wykonac dump pierwszego zlego bloku i kilku kolejnych
(np. 2560, 2592, itd.). Przejrzec zrzucone bloki: interesuja nas pierwsze dwa
bajty (dbkey). Powinny byc zgodne z ich numeracja: tj. A00 dla pierwszego
przykladu, A20 dla drugiego itd. Nastepny bajt oznacza typ bloku (01 - header,
02- indeks, 03-dane). Wtedy bedziemy wiedzieli z czym mamy do czynienia. Jezeli
jest to problem przesuniecia (alligment) to mozna to naprawic takze uzywajac
dbrpr.

Jak dla mnie, to takze wyglada na problem sprzetowy - jednak nigdy nie wiadomo.
W kazdym razie prosze przeskanowac baze uzywajac dbrpr.

Zreszta jezeli ma Pan polise serwisowa to poprosze o telefon lub oficjalnego
maila na moje konto.

Serdecznie pozdrawiam
Marek

Tomasz Fidecki wrote:

> Dla prawdziwych kowbojów: Przeskanować proutilem z opcją dbrpr...
> Dla mniej doswiadczonych: Spróbować zrobić zrzut wszystkich tabel i
> patrzeć, czy się gdzies wywróci...
>
> A w ogóle to wygląda na problem HW.
>
> Tomek
> (My opinion is just mine!)

    Marek Bujnarowski
    Technical Support Engineer
    Progress Software EMEA,
    Schorpioenstraat 67, 3067 GG Rotterdam,
    The Netherlands

  E-mail: mbujnaro@progress.com     Web: http://www.progress.com
  Tel: +31-(0)10-2865-247                Fax: +31-(0)10-2865-225
  Support:  emeasupport@progress.com