błąd 1124

Witam,

Wczoraj zwracałem się do Was z pytaniem o błąd 1124, dziękuję za pomoc.
Dziś mam nieoczekiwany efekt powtórnego sprawdzania proutil'em, tym razem
nie wykazał żadnego błędu (co było nie lada zaskoczeniem dla mnie po
przeczytaniu wczorajszych odp. zasugerowanych opisów w KB do moich pytań),
w tym momencie włączam po raz trzeci to sprawdzanie, a zarazem nie mam
pojęcia co się dzieje.
Jedyne moje przypuszczenie to: ten serwer na którym to sprawdzałem, ma
czasami
zachwiania stabilności szyny SCSI (co prawda tylko przy żądaniach do
streamera,
jak dotychczas), ale wtedy mam odpowiednie komunikaty. Lub baza się nie
prawidłowo
skopiowała. Czy ktoś mi jeszcze podpowie jak osiągnąć pewność że baza jest
OK?

Serwer Sun Ultra E150, solaris 2.5, progres 7.3E

Przemek Żółczyński
DI CR Wałbrzych
Grupa Deutsche Bank
tel.: +48 74 8426846