Re: błąd 1124

Żółczyński Przemysław wrote:

> Dump robiłem i się nie wywracał, natomiast krzyczał o wartość w polu
> niezgodną z formatem wyświetlania (za długa)
> dbrpr - ok przeskanuję, natomiast co to jest HW? (nie mam pojęcia)
> Przemek

Ooops, HW - to hardware (przepraszam za ten zargon). Jesli zrobil dump to
wyglada, ze jest OK (choc blok indeksowy moze nadal byc uszkodzony). To, ze
ktos wpisal dluzsza wartosc niz pozwala format, nie ma znaczenia. Jesli
baza jest krytyczna, to minimum co nalezy zrobic, to przynajmniej do
wyjasnienia sytuacji wlaczyc after image i wrzucic go na inny dysk. I dbac
o backupy... Ale to naprawde plan minimum.